Tillbakablick

Ok. Igår var en mycket trevlig kväll. Började med förfest hos RB. Mycket folk och lagom stimmig stämning. Och de ultimata partybyxorna var på. Tur att jag inte glömde byta. :P Tack M för denna inspiration. Jag drack min Marinella/Sockerdricka (light, den utan socker - moahaha!) och Bacardi/Cola Light. Marinellan var godast och gjorde mig på oerhört gott humör. Härligt.

Sedan bar det av till Hotellet. Och jag slapp visa leg. Fast jag var tvungen att springa från bankomaten till ingången. Spring aldrig i klackskor när du är onykter. :) Som tur är skedde ingen olycka! RB fick ett väldigt happy besked. Grattis! :) Träffade mycket folk man kände. Härligt! ;) Och idag är jag inte det minsta bakis. Vilket jag tycker är ännu mer praktiskt.

Nu ska jag äta äggmacka till frukost. Smaskens. Och sen ska jag åka till Vårgårda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback