Tack-kort och no training. Again.

Nu fungerar textredigeraren. Skönt.
Sitter och skriver ut studenten-tack-kort. Mamma säger att det är bättre sent än aldrig. Och mormor säger att det anses som artigt att skicka ut det ett år i efterskott. Heja mormor! Fast nu tog jag en paus och skrev ut en bild på Skrållis istället. Man får ju passa på när fotopapper bjuds.

Och jag har en annan sak att erkänna som ger mig fruktansvärt dåligt samvete. Och det är enbart mig det drabbar. Jag har även idag avbokat mitt träningspass. Mitt älskade Combatpass. Och jag måste säga att den ena ursäkten är verkligen mer värdelös än den andra. Jag måste verkligen skärpa mig. Annars kommer jag sannerligen förbli tjock resten av mitt liv!

Syster tjatar. Kan hon få datorn efter mig? Kan hon få datorn snart? Jaja.

Kommentarer
Postat av: Fialicious

Hehe det där dator-tjatandet känner jag igen. Underbart med egen dator när man flyttat hemifrån! ;D

Postat av: Karolina

Ja, det längtar jag OERHÖRT mycket efter ska jag säga dig! En egen dator. Där enabrt jag själv orskar all skit. Fast då kommer det ju inte vara någon skit på den! :P

2006-05-03 @ 20:59:13
URL: http://lillakarolina.blogg.se
Postat av: Fialicious

Det var ungefär så där jag tänkte också... hrm. Fast jag skyller datorns sammanbrott på någon annan i alla fall! :D

2006-05-03 @ 22:50:14
URL: http://www.fialicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback