Stor staden och daggmaskar

Kräftans måndag:
För dig blir detta en romantisk och riktigt mysig dag.
Du har tur i kärlek, särskilt när du tar initiativet.
Kommentar: Ja, hittills har det verkligen varit en mysig dag.
Tur att jag har min älskling. :)

Har varit inne i stora staden och tränat hunden. Ibland går det bra, ibland går det dåligt. Idag var en lagom bra dag. Och usch vad jag hatar daggmaskar! Även när de är döda.
Ska träna Combat ikväll. Riktigt kul. Även om min koordination för tillfället ligger längst ner på botten.

Jag är rastlös.


 

Kommentarer
Postat av: Fialicious

Daggmaskar är nog fan något av det absolut äckligaste som finns. Jag blir spyfärdig när jag kollar på dom. Helt jävla sanslöst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback