Sol, underbara sol!

[Textredigerare fortfarande ur funktion]

Mötet med A gick kalas. Och vi har ingen tid att spilla. Utan på fredag är det jag som prövar mina vingar inom vården. Och det allra bästa är att jag får inte panik så fort jag tänker på det! Yes.

Nyss inkommen från en härlig stund ute i solen. Känns sjukt skönt att kunna sitta utomhus i bara t-shirt. Utan gåshud. Med en liten busvovve runt fötterna. (Jag borde sluta kalla henne liten!) Läste i senaste Se&Hör. De skriver oftast ingenting vettigt alls. Och så inte denna gången heller. Men lite osant skvaller slinker alltid ner.

Och det gör kycklingklubbor i ugnen oxå. Mat! :)

Kommentarer
Postat av: Fialicious

Hoppas det kommer kännas bra med det nya jobbet! =) Det blir säkert bra när du kommer in i rutinerna och så där =)

Postat av: Malin

Hoppas det kommer gå bra för dej med jobbet! Skönt att höra att du äntligen fick något iaf! Kram

2006-05-04 @ 00:36:20
Postat av: Karolina

Tack så mycket tjejer! Jag hoppas att det funkar nu. Ni får hålla tummarna! ;)

2006-05-04 @ 11:28:03
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback