Resumé & fixering

Det har varit en lång dag idag. Känns det som. Och jag missade att boka aerobicen imorse. Och nu är det fullt. Synd. Fikan var precis så trevlig som jag hade förväntat mig. Fika är livet! ;) Och snart kommer den kanske äga rum på Teneriffa? Vi hoppas. :) Jobbet gick oxå bra. Jobbade med en supertrevlig tjej. Bara pratat med henne i förbi farten förut. Det var roligt.

Allt verkar handla om vikt, fixering och ett liv i frosseri idag. Kanske är det bara jag. Och jag måste erkänna att ja - jag är fixerad och besatt av mat, träning och vikt. Och det tänker jag fortsätta med. Jag gör det inte för någon annans skull än min egen. Just av det skälet tänker jag fortsätta. Visst kanske jag skulle må bra av att unna mig saker någon gång ibland. Fast jag vågar inte chansa. Inte i någon större grad i alla fall. Och jag gillar att träna. Det får mig att må bra. Vara nöjd med mig själv. Och ingen annan än jag kommer i kläm. Det kanske är där gränsen går. Det finns ideal. Och jag strövar efter att leva upp till dem. Judge or commend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback