Recension

Sugarings - The Body Shop.

Äntligen fick jag tummen ur så att säga. Så igår var det jag som var på Body Shop och köpte benvax. Tänkte jag skulle väntat lite, men sen blev jag för nyfiken för att kunna motstå. Har hört så mycket bra om detta vax. Och hur gick det?

Först ska man ta sig ett bad. Eller som i mitt fall - en dusch. (Passade på att scrubba så att benen blev riktigt rena och fina:)) Sen kokade jag upp vatten, där man sen stoppade i den lilla burken med vaxet. Och därefter var det bara till att vänta. Efter 10 - 15 minuter var vaxet varmt och flytande. Då var det bara att sätta igång. Första stripen. Ok, är det inte värre än såhär? Andra stripen. Shit, jag är grym. 358e stripen. MINA BEN! :) Hade nog lite för kort hår för resultat blev lite småfjunigt. Men jag är nöjd. Och det var inte alls lika farligt som jag hade föreställt mig. Eller hört talas om. Tjohoo.

det här är absolut ett vax jag kan rekommendera. Lätt att använda, även för ovana. Och till ett rimligt pris. (200 ml för 139:- + stripes 65:-) Det håller ju så länge! (Hoppas jag!:)) Och ett jätte plus att man kan använda stripsen om och om igen. Även om det tar lite tid att tvätta igenom alla. Är kalas nöjd i alla fall! Så nu gäller det bara för dig att leta upp din närmaste Body Shop butik.

Webbsida:
http://www.thebodyshop.se

Kommentarer
Postat av: modeamatören

Bra recension, skulle kunna tänka mig köpa vaxen om jag inte tålde smärtan ;)

Postat av: Karolina

Jo, den är absolut värd att pröva. Och smärtan är faktiskt inte så farlig som man kan tro. :)

2006-05-17 @ 17:58:48
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback