Ms Fixare & hundbad

Nu har jag allt fått fixat till det, med kategorier och allt. Så nu kan jag återgå till mina alltid lika roliga rubriker. För dem gillar ni väl?! :) Jag gör det. Och det är min blogg. EgOoO. Och så har jag fixat så att alla mina inlägg blir pingade hos tjejblog.com. Ju fler läsare - desto bättre.

Nu väntar hundbad och Frontline påsättning. Får väl se hur det går. Om damen behagar samarbeta idag eller ej. Det blir väl vad man gör det till. Har jag hört. Sen ska vi gå och sova tidigt. Precis som alla andra dagar. Gör ju inte mig nått, när inte jag ska upp tidigt. EgOoO.

Jag har färgat håret. Det blev råporrigt. Jane Hellens Mood färg nyans nr 9 - mellanbrun. Jag gillar den jag. Nu är det bara plockning av ögonbryn som står kvar på min att göra lista. Ont det gör ont det gör ont en stund på natten och även på da'n :) Sorry Lena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback