Möte & dagens slösurfning

Nu har jag träffat E. Hon hade någon slags konstig och lugnande inverkan på min lilla vovvsing. Men det var skönt. Hon verkar toppenbra. Så nu har åter hoppets lilla låga börjat flamma. :)

Blir nog Vårgårda lite senare då. Som sagt. Träffa älsklingen. Han är allt bra söt han. Vi ska kolla på bil till helgen. Gula farans ägare är okontaktbar. Så vi fick se oss om efter alternativ.
Jag har avbokat mitt Body Balance pass, sorry vänner. Men det var ju en tisdag i kärlekens tecken. Och där vankas fan ingen kärlek.  Satsar på ett extra Combatpass i morgon istället.

Dagens slösurfning:
Lindsay Lohans regissörspojke hittades i sängen med en polskmodell. Stackars Lindsay. Jag hatar otrohet. Hoppas han fick så jävla mycket stryk att inte ens hans egen mamma kan känna igen honom. Jag vet att det är en gammal goding klyscha. Men den funkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback