Lurendrejare & skutthumör

Ok, mina vänner. Solen skiner och det är (fortfarande) en underbar dag. Skönt. Skrållan är på sitta allra rastlösaste humör så hon vill vara ute och skutta. Gärna hoppa på matte med smutsiga tassar. Favorit. Om en stund kommer älskling hit. Det ska bli roligt. Så skönt att få träffa honom i stort sett varje dag nu. Fast konstigt ändå! :)

Jag gjorde en
Linda Skugge och sov med öppet fönster i natt. Det är verkligen sommar det. Fast det märks att det är ett tag kvar för det blev änna lite kyligt för att inte säga svinkallt fram på småtimmarna.

Och hör upp nu. I aftonbladet idag kan man läsa att vi konsumenter bli lurade till att köpa grejer. Butiker, affärer och varhus gör sig faktiskt till för att vi ska handla mera. Planerar. Sätter på musik. Det har Paco Underhill kommit fram till efter flera års studier. Jag måste vara ett geni, för jag visste det redan.

Kommentarer
Postat av: Fialicious

Haha ja jävlar, vi kanske skulle satsa på att ta betalt vi också för alla sådana där bra funderingar? :p

Postat av: Karolina

Ja verkligen! Att jag skulle vara rik vid dethär laget eller? :)

2006-05-05 @ 13:27:43
URL: http://lillakarolina.blogg.se
Postat av: Fialicious

Ja för fanken, skulle man ta patent på sådana där fundeirngar skulle man vart miljonär på nolltid ;p

2006-05-06 @ 11:44:47
URL: http://www.fialicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback