Lista

Lånad av Frida. Aningen moderniserad.

Tio första:
Första bästa kompis: Minn (fd) granne Linn.
Första bil: Min alldeles egna lilla pärla, volvo 740 a-traktor. Det räknas.
Första kärlek: Tom i Skilda Världar. :)
Första husdjur: Två kanariefåglar.
Första semester: Besök hos farmor i Spanien i 3:an.
Första jobb: Sommarjobb Contage.
Första köpta skiva: Absolute Hits. :P
Första riktiga kärlek: Andreas. True love lasts forever!
Första piercing: Förutom öronen - näsan i 8:an.
Första konsert: Still Virgin.

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Marinella + Sockerdricka
Sista bilfärd: Hem från träningen igår.
Sista filmen du såg: Tomb Raider. Karro <3 Angelina.
Sista telefonsamtal: Min far ringde för att kolla att jag var vaken.
Sista bubbelbadet: Badkaret på övervåningen
Sista spelade cd: Absolut HB
Sista kyss: Godmorgon kyss av älskling
Sista gången du grät: Pass.
Sista måltiden: K-special + banan

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej, tror faktiskt inte det.
Blivit arresterad? Nej, tro det eller ej!
Blivit kär vid första ögonkastet? Kär? Njae.
Varit på tv? Nope. :(
Fått ditt hjärta krossat? Inte direkt.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Haha. Allt för många ;)
Busringt till nån? Ehh... Ja?

Fem saker du har på dig:
1. Linne // Norwich, England.
2. Avklippta Crocker-jeans.
3. Trosor + bh // Lindex
4. Hårband // Ullared
5. Klocka // Norwich England

Sex saker du gjort idag:
1. Kollat färdigt på Tomb Raider.
2. Gått upp! :)
3. Städat upp efter lillans papperskorgs-race.
4. Ätit frukost.
5. Varit ute och kissat med lillan.
6. Bloggat.

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Mobilen.
2. Andreas.
3. Skrållan.
4. Min sida av sängen :)
5. Mina Vänner-boxar.

En person du kan berätta allt för: Andreas.
Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? Pass.

Två saker att göra innan du dör.
1. Gifta mig.
2. Skaffa alla pengar i världen.

En sak du ångrar: Gjort är gjort! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback