Jobb & annat att göra.

Har ägnat hela morgonen åt jobb. Jobb, jobb, jobb. Var otroligt stressigt idag så jag känner mig lite matt. Får nog ta igen mig en stund. Men först måste jag umågs med min kära vän Datorn. Och underhålla er, mina kära bloggare.

Prio ett är skriva ut tack kort från studenten. Ja, det var snart ett år sedan.... Bättre sent än aldrig. :) Sen ska jag skriva ett nytt Oriflame periodbrev. Det får bli prio två. Och så har jag ju Lillan att tänka på. Hon får komma någonstans där det behövs. Fan vad tråkigt att det regnar! Fast solen kikade fram en liten liten kort sekund i förmiddags. Det ska jag leva på resten av denna dag.

Jag tror att jag får återkomma. Tråkig som jag är.
Men ni kan ju roa er med att ladda hem Basshunter - Boten Anna. Sommarplåga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback