Horoskop & träningstyp

Varning: Textredigerare ur funktion.

Kräftans onsdag:
Du behöver avkoppling, njutning och
utrymme för att må bra. Skäm bort dig
själv lite, satsa på något lyxigt!
Kommentar: Nej, det här har vi inte tid med. Den enda lyx jag överhuvudtaget skulle ha tid att unna mig idag är förmodligen kroppsscrub. :)Möjligtvis ett snabbad. Får fundera.

Äggmackan satt precis där den skulle. Rostad Raskens. MMM! :) Måste nog egentligen gå och sminka mig nu. Fast det är ju så tråkigt! Och så har jag glömt min väska (med plånbok och körkort!) i pappas bil, som älskling har till jobbet. Krångligt är det, och krångligt blir det.

Hittade en artikel på aftonbladet som var mycket rolig. Vilken träningstyp är du? (Länkningen funkar inte, som vanligt, så nu få skriva in adressen själva: http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,819397,00.html)Lätt att jag är Bambi på hal is. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback