Gnällstycke, jobb & musik

Här stod förut ett helt stycke med gnäll. Jag raderade det. Sammanfattning: Jag är jävligt trött och har en nerv i kläm i ryggen. Punkt. Stycke slut.

Jobbat hela dagen idag. Och jag blir inte mer avskräckt ju mer jag är där. Tvärtom. Självklart har det sina baksidor. Men vilket jobb har inte det? Och det har definitvt mer ljusa sidor än många många många andra jobb. Jag slipper sitta instängd i en fabrik 9 timmar om dagen och få folk att tro att jag är albino! ;) Fått extra tid torsdag nu. Och säkert 10 tider till. Yeay! Men imorgon är jag ledig. Då blir Skrållis glad! Punkt. Stycke slut.

Nelly Furtados "comeback in new clothes" är verkligen superhet! Maneater. Gillar Pinks senaste oxå. Who knew. Hört på radio, ännu impossible att få tag på. Och Sum41 gamla goding "Kick me when I'm high" är aldrig fel. Jag lever musik. Jag lever för musik. Underbart! Och sol ger energi åt folket. Yeay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback