Fräckis

En man bestämde sig för att köpa ett nytt kikarsikte till sin bössa. Så han gick till vapenaffären och frågade föreståndaren om han hade något att rekommendera.
Expediten tog fram ett sikte och sa: "Det här sikttet är så bra att du till och med kan se mitt hus på toppen av kullen därborta. Pröva får du se."
Mannen prövade siktet men började helt plötsligt skratta. Föreståndaren undrade ju givetvis varför och mannen svarade:
"Det springer ju en naken kvinna och en naken man runt huset däruppe."
Expediten slet åt sig siktet och blickade upp mot huset. Och mycket riktigt. Mörk i blicken lade han ner siktet och tog fram två gevärskulor och gav dem till mannen. Sedan sade han:
"Om du klarar detta uppdrag som jag nu ska ge dig så får du siktet gratis... Du ska använda den ena kulan till at skjuta huudet av min fru. Med den andra kulan ska du kastrera mannen."
Mannen laddae bössan och siktade upp mot huset. Sedan sa han belåtet:
"Du, jag tror till och med att jag klarar det med bara ett skott!"

Moahahahahaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback