Egoblogg.

Varit en ganska ordinär dag idag faktiskt. Och för en gångs skull hade jag ingenting emot det! :) Fick stressa lite på morgonen för att hinna till gymmet. Men det är smällar man får ta när man har viktiga saker att ägna sig åt. Sova som en stock bland annat. :) Tog god tid på mig efter träningen. Kände att jag behövde lite tid för mig själv. Det är faktiskt en fördel med att inte träna tillsammans med någon. Påpekelse. :)

Sedan åkte jag hem till min lilla bebis och älskling. Vi käkade korv och vikt väktar pommes. Det är väldigt viktigt det där. Syster komfirmeras på söndag så det har varit en del planering idag oxå. Handling bland annat. Och eftersom det är en hobby of mine så ställde jag gärna upp. Snällt. Skulle åkt på Street Race idag oxå ju. Men jag känner att nej - jag orkar inte. Ska ju upp och jobba imorgon. Punkt.

Blev ett långt stycke. Hoppas ni stod ut. Och inte hoppade över allt för stora delar. Tänkte jag skulle ägna mig åt lite slösurfning nu. Så jag återkommer, mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback