Egoblogg

Jag har bestämt mig för att jag ska försöka bli lite mer allmänbildad. Jag tänkte att ett steg i rätt riktning kanske vore att börja lyssna på P3, eller dylikt. Jag hoppas det funkar. Och så illa är det faktiskt inte. Idag pratar de om allt som hände samtidigt som Neil Armstrong satte sin fot på månen. Allmänbildande. :)

Idag har vi varit på våran picknick. Det var hur mysigt som helst. Åkte in till sommarstugan och gick ner till sjön. Helt lungt. Inte en människa så långt ögat kunde nå. Och Skrållan badade och hade det urkul. Jag och älskling åt stekta-ägg-mackor och drack Fanta Free. Stay bamboocha. Jag ska åka på fler picknickar. :)

Jag har träningsvärk. Samtidigt som det går dig på nerverna - får det dig att förstå att träningen funkar. And I love it. Hej mitt nya jag, här kommer jag. Nu är det skärpning. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback