Egen tid

Det är viktigt det där med egen tid. Tid då man bara får tänka på sig själv. Fokusera. Rensa hjärnan. Vara riktigt jäkla ego. Det är extra viktigt i dessa stressade tider, vill jag påstå.

En tjej på gymmet använde de 30 solarieminuterna som sin egen tid. (Hon hade nog mycket egen tid för hon var väldans brun.) En annan tjej, på jobbet/skolan, hade sin egen tid när det nya numret av hennes favvotidning kom ut.

Och jag, jag har bloggandet som min egen tid. Då får ingen störa. Det är bara jag och mitt skrivande. Ibland blir det mest en massa babbel. Men för det mesta känns det skönt att få släppa lös alla känslor.

När är din egen tid?


Kommentarer
Postat av: Fridaaaa

I badkaret! Då läser jag, lyssnar på musik, eller bara njuter...

Postat av: Karolina

Låter underbart! Det kanske hade vartit något att satsa på om inte vårat badkar varit så förbaskat litet! :)

2006-05-08 @ 18:37:42
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback