Dagens slösurfning

Jag tror att det är en ny trend på intågande. Och jag kan ju säga att det är inte en trend jag ser framemot. Först var det en mamma i Uppsala (med reservation för vissa minnesfel) och nu en man i närheten av Helsingborg. Förrymda ormar. Slingrandes. Äckliga. Slemmiga. I folks lägenheter som inte bett om en sliskig orm. Denna gång var det en kungspytom som hittades ringlandes ner för mannens gardin. Jag hade fan skitit på mig. Flyttat därifrån. Varken kunnat äta eller sova på fjorton dar. Vi hoppas att det inte händer.

Fast jag vet inte vilket som skulle vara värst... En orm eller en förrymd fånge. Att det bara kan hända är lågt. Men att den jäveln går lös i flera dagar. Oh my. Hur kommer det sig att det är nu på senare dar som fångar börja rymma? Jag ska fundera på det. Sen ska jag tjäna pengar på det.

Kommentarer
Postat av: Lena

va äckligt=(

Postat av: Karolina

Ja, vi får hoppas att det blir ett slut på detta snart!

2006-05-13 @ 22:21:24
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback