Biltema & Dagens Slösurfning

I'm sorry att jag försummat er. Men nu sover älskling so here I am. :)

Kräftans söndag:
Söndagen handlar mest om vänskap men förmodligen
passar du också på att sporta. Friska luften ger ny energi.
Kommentar: Jag ska sporta, jag ska åka till gymmet. (de har nog lyckats lista ut att söndagar är en av mina träningsdagar! :)) Och så ska vi greja med bilen. Tvätta och fixa vita blinkers. Det gör man utomhus.

Igår var en mycket trevlig dag. Även om jag höll på att stryka med av tristess där ett tag. :) Köpte mest en massa skit på
Biltema bara. Men såklart oxå en massagekula.Den har älskling lovat att han (kanske inte glatt) men ska använda. På mig. I min onda och spända nacke. Yes. Och om någon vill ha en tetång som är 7 cm i diameter så finns det på Biltema. Allt finns på Biltema.

Dagens slösurfning (1):
Blevotroligt sugen på picknick när jag såg en artikel om just detta på Aftonbladet. Man får packa sin lilla korg. Packa smörgåsar och frukt. Och vin tydligen. Och filten får man inte glömma. Sen åker man till det perfekta picknickstället. Och äter svettiga mackor och blir uppäten av naturens alla vidriga småkryp. Jag har nog inga goda picknick erfarenheter. Men i teorin är det mysigt! :)

Jag återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback