Besökare & brevskrivande

Blev överlycklig när jag fick se hur många som faktiskt hade kikat in på min sida. Haha. Jag tänker inte göra mig besväret att nämna siffran för ni har säkert 100 gånger fler besökare. I timmen. Men jag blev glad. Mycket glad. :) Ska nog leva på det här resten av dagen tror jag. Yeay!

Jag skulle behöva ta en cykeltur. Och lämna en Oriflamekatalog i grannens postlåda. Det största problemet är att jag tror inte vi har någon fungerande cykel. Men det är sådant som löser sig. Sen ska jag skicka ett brev till Högre Makten. Den som är ännu högre än Göran Persson och hans älskarinna. Och så ska jag fråga vart fan värmen tog vägen. För det är fan inte najs att gå med gåshud. Resten av dagen ska jag spendera åt att vänta på att B fått färdig besiktigat sin bil så det blir fika. Fun.

Kommentarer
Postat av: Frida

Yey! Jag läser iaf.

Postat av: Karolina

Det var skönt att höra! :)

2006-05-17 @ 12:50:39
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback