Trötter & shopping

Man blir trött av shopping. Nu är det bevisat. Jag har nog världens mest otränade kropp. Trots att jag tränar som den värste. Hur det går ihop har jag ingen aning om. Kunde inte riktigt hålla fingrarna i styr när det vankades affärer. Men för en gångs skull så gör det faktiskt ingenting.

Inköpslista:
Linne/topp,
Gina Tricot. Hur hett som helst. Hur uringat som helst - somrigt! Bild kommer. :)
Mobilsmycke, Gina Tricot. Bling, bling - me love!
Långa Adidas-shorts, Stadium. Avsedda för arbetet. Vägra jeans-svettningar!
Bikini, Stadium. Grön-mönstrad. Urläcker! Även den i vulgäraste laget. Ej lämplig för beach-volley! :P

Älska shopping. Lyckades i alla fall behärska mig och gjorde ingen ny piercing. Väntar till augusti. Eller kanske senare ändå. Stay tuned. Men systers piercing blev grymt snygg! Kanske lägger in bild på den sen. Om jag får lov för disco-divan, nummer ett. Jag är elak.

Sömnig. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback