Suris, bildblogg & soldyrkan

Inte ett öre rikare. Bara en aning surare. För ni ska inte tro att jag inte är en dålig förlorare. No, no. Men grattis, alla ni idioter, som tutade före mig. När jag bara var fem nummer från bingo. Grattis, så jävla mycket! Haha. Nu var jag negativ. De sålde ju i alla fall korv.

Jag skulle vilja ha en sån där rolig blogg med massa bilder i varje inlägg. Men jag orkar inte. Har inte tid. Ni får ursäkta. Det kanske kommer. I alla fall dagens bild kanske. Många plans på G nu. Måste ju revidera "logon" oxå. Det kommer bli råball. Länge leve Photoshop!
Samtidigt som jag hinner fundera över allt det här ägnar jag ett öga åt
Piratebay. Är ruskigt sugen på att joiona deras crazyclub. Jag skulle behöva ett nytt filmförråd. Musik påfyllning. Men hur gör man? Lär mig.

Har fått erbjudande om Dalarna-vistelse 10 - 13 juli. Lockande. Men hur blir det med Besten. Skulle hon klara två sådana miljöombyten på så kort tid? Jag skickar in ett inlägg till Vovve. Det skulle vara überhärligt att komma bort. Och man får ju ta chansen.

Förresten vill jag ha sol.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Svarade till dig i min blogg men kom på att du kanske inte kikar där så här kommer samma svar igen :-) "Jag jobbar nu under sommaren för ett äldreboende för dementa... Måste äta med de boende så därför blir det den maten som bjuds där. Men det brukar ju vara rätt okej mat ändå."
Hur var det i Vårgårda förresten? Här som jag befinner mig nu under sommaren :-)

Postat av: Jessica

Kikade på ditt "about" och såg att du visst är från Vårgårda också... Jag som trodde att man kände alla härifrån men dig känner jag inte igen... :-)

2006-06-25 @ 21:25:44
URL: http://viktig-jessica.blogspot.com
Postat av: Karolina

Bor utanför Vårgårda. Men har allt gått i skolan där. Det är nog boendet som förvirrar. :) Jag jobbar på Kullingshemmet. Och du, Vårgården?

2006-06-25 @ 21:35:42
URL: http://lillakarolina.blogg.se
Postat av: Jessica

Ja precis. Vårgården jobbar jag på. Har min första riktiga dag imorgon...
Står på 21ans emellanåt när det behövs också... så ser du mig så kom gärna fram och säg hej :-)

2006-06-25 @ 21:49:53
URL: http://viktig-jessica.blogspot.com
Postat av: Fialicious

Det är inte speciellt svårt att tanka ner grejer från Piratebay faktiskt. Men innan man kommer igång kand et verka näst intill omöjligt.
Men hur som helst... för att kunna ladda ner från P-bay över huvud taget behöver du ett speciellt bittorrent program som det så vackert heter. Typ Azureus eller något liknande och sedan är det bara att söka, ladda ner det du vill och vips har du maaaaassor med skoj att kolla på! :D
Men som sagt, först ett sånt där program... =)

2006-06-25 @ 22:12:06
URL: http://www.fialicious.blogg.se
Postat av: Karolina

Jessica: Lycka till på första dagen på jobbet! Och självklart ska jag säga hej nästa gång jag ser dig! Håll utkik.

Fialicous: Alltid lika klok! :) Det är tur att jag har dig. Men vad använder man programmet till? Och hur?!

2006-06-26 @ 05:49:27
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback