Snabb/morgonblogg

Ja, en snabbis hinner jag nog allt med. Innan jag måste springa till duschen och skölja ur min inpackning. Sedan ska jag fortästta göra mig i ordning inför en dag på Arbetsplatsen F. Men nu sitter jag här. Låt oss fokusera på det! :)

Natten har varit bra. Sovit som en stock. Fortsatte att göra så när klockn ringde 07.43. Jag har börjat återgå till gamla banor. Jag tror att en del problem som uppkommit på senare tid beror på just det faktum att jag numera skiter i om klockslaget slutar på 1, 3 eller 7. Det är en lång, jobbig historia. Vi tar den en annan gång.

Vet inte om det blir shorts eller jeans idag. Vilka problem!
Hoppas ni inte har samma problem som jag.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback