Resumé

Kära kamrater.

Jag är trött och olidligt lättirriterad. Det har sina orsker. Jag vet. Dessutom jag nyss ätit så mycket att magen är i sprängningstillstånd. Det kanske skulle göra gott.

Erkännande: Jag såg första halvleken av la game igår. Kändes bra. Jag varavde med korsord och överlevde. Fotbollskillar är inte så sällan heta. Mmm. Och nu var det åttondelsfinal, visst? Mot Tyskland? Jag är född 1986. Inte igår. Yeay! :)

Hela denna dagen har, förövrigt, tillbringats i Lilla Samlingssalen Arbetsplatsen. Diverse information har, sakta men säkert, formligen pressats in i min hjärna. Den var full vid nio-tiden. Men jag fick snällt stanna kvar tills 12, då det var dags för lunch med älsko. Kycklingsallad. Fetmätt. Sedan var jag tvungen att återvända till informationsinpressningen. Nu är där tokfullt.

Här skrev jag om hur elak jag är när jag tänker på hur tjocka en del människor blivit. Men det lät fruktansvärt. Så jag suddade. Jag är en egobulle. I sitt allra sockrigaste tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback