Potatisfestival & dåligt rykte

Ikväll blir det party vill jag lova. Ska man ut med RB behöver man aldrig bli besviken. Och S som allra bästa sällskap. Kan inte bli bättre. Taggad till max. Inte ens regn kan stoppa mig nu. Potatisfestivalen regerar staden. Årets event. Mycket folk, glada i hågen. Precis överallt. Stark längtan. Ska strax hoppa in i duschen.

Lyssnar på Good Kitty - Bad reputation. Någon som minns Kanal 5s Nollor och Nördar? Jag minns. Och jag saknar det! Haha. Jag hoppas att det inte är för att jag var i min allra mesigaste ålder när programmet sändes och att jag kände igen mig i karaktärerna. Håller tummarna.

Älsko ligger i soffan och försöker sova. Han börjar nog bli lite sur nu för att jag spelar (och sjunger!) så högt. Men det går väl att flytta sig? Jag ska framföra det om han klagar.

Mina nyvaxade ben pirrar och sticks. Aoch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback