Namn, slogan & dagens slösurfning

Jag har ändrat min slogan. Den är inte riktigt klockren. Men i brist på annat får den hänga med tills jag hittar Den Rätta. Vad handlar min blogg om? Vad skriver jag om? Vad vore bra PR? Hjälp mottages tacksamt.

Har intagit sourcream & onion klyftpotatis och grillad lunchkorv. Det var väldigt enkelt, men oxå väldigt gott. Jag och min mat. Jag kanske borde döpa bloggen till Matmissbrukarens Paradis? Jag gillar min Delirium. Och dessutom vore det nog ingen vidare reklam. Även om det delvis är sant.

Läser i
Aftonbladet om gripandet av Pete Doherty. Varför är jag inte förvånad? Ingressen tycks skrika ut att det skulle vara en nyhet att "stjärnan" snortat kokain. Men lite böter? Öhh, ja. Vi tjänar på att ta hit världens främsta tjackers. Fast vad kan de göra? Boka honom inte för nästa år.

Jag vill bada. Bada, bada, bada.

Kommentarer
Postat av: RE

Ang. Pete så är man förvånad
att inte något "satt han på plats"
Så som han håller på, han kommer
snart ta livet av någon....

2006-06-17 @ 23:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback