Listornas lista

Fialicous kallar det bloggsjälvmord. Jag kallar det roligt. Aningen förkortad, reviderad. Enjoy!

[x] badat med kläderna på (På fyllan. Och Kalles klädsim i klass 2.)
[_] klappat en orm
[x] cyklat utan att hålla händerna på styret (resultat = uppskrapade knän, armbågar, övrigt.)
[x] haft vattenkrig (Alltid lika god förlorare.)
[x] bjudit någon på en trerätters middag
[_] varit hög
[x] hoppat studsmatta (oerhört roligt!)
[_] blivit arresterad (haha, nej men bra nära.)
[x] bakat bullar
[_] varit otrogen
[x] skällt ut någon av dina vänner (a girl gotta do, what a girl gotta do!)
[_] haft sex med någon av samma kön
[_] vill flytta utomlands (skulle vara vädret sf...)
[x] hatat någon som du egentligen älskar
[_] har synfel (inte enligt mig!)
[x] varit svartsjuk (utöver det normala.)
[x] samlar på något (guldpengar!)
[_] utbildat dig efter gymnasiet
[x] är romantisk
[x] gillar hundar (Skrållan, föralltid! :))
[x] varit kär
[_] röker (inte sedan jag slutade :P)
[_] gillar katter (är ingen kattmänniska. opålitliga.)
[_] blivit dumpad (haha! det lät ego!)
[_] har cellskräck
[_] gillar vin (det kommer!)
[_] snusar
[x] tagit smärtstillande
[x] flugit
[_] sett någon dö (thanks God for all your mercy!)
[x] skolkat
[x] ätit sushi (och det lär INTE hända igen.)
[_] använt ett falskt id (snäll flicka...)
[/ ] gillar barn (i viss mån.)
[x] vunnit någon tävling
[x] spytt i en bar
[_] är politiskt intresserad (jag förstår mig bara inte på det.)
[x] fuskat när jag spelat spel
[_] varit i knytnävsslagsmål
[x] varit beroende av nässpray (vadå, finns det fler?!)
[x] druckit mjölk direkt ur förpackningen (och naken.)
[x] gråtit dig själv till sömns (vi har alla våra mörka stunder.)
[_] lyckats välta julgranen
[x] låtit bli att duscha på en vecka (det finns inga ursäkter. men jag var tio.)
[x] skrattat så mycket att du gråtit (jag brås på mor min :P)
[_] brutit ett ben
[x] blivit tillsagd av en främling att jag är het (om jag någonsin varit på krogen?)
[x] tagit studenten (happiest day of my life!)
[x] sjungit i duschen
[_] krossat en spegel
[x] haft en koja (många tårar fälldes när kojan föll.)
[_] sett samma film mer än 20 gånger (sådant gör mig trött.)
[x] svimmat (modefluga i 8:an. Håll er undan från bokhyllor.)
[x] klättrat i träd (upp går alltid bra.)
[_] varit vaken mer än ett dygn i sträck (mitt livsmål innan jag fyllt 50)
[x] gjort en hemsida (Säveljungs Lantbruk. haha.)
[x] skadat någon annan (faktiskt inte avsiktligt.)
[/ ] använder klackskor (det händer inte ofta, vill jag lova!)
[x] är flirtig (ibland är det saker som bara kommer, vettu.)
[x] har någon tatuering (my rose)
[_] tror på Gud (uppenbarligen inte. det tjänar ingenting till.)
[x] haft kramp
[x] gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
[x] hatat mitt utseende
[x] haft sex på en offentlig plats
[x] lekt att du varit en kändis (händer dagligen.)
[/ ] förändrat ditt utseende radikalt  (gills klippa lugg?!)
[_] glömt någons namn (Ingen slår mig på namn. ärligt.)
[_] är född i ett annat land
[x] snattat något ur en butik
[_] varit på tv (nej! finns det någon man kan ringa?)
[x] följer någon tv-serie (bara pausade Desperate.)
[_] köpt mer än 1kg godis vid ett och samma tillfälle
[_] behövt ringa 112 någon gång
[x] har gråtit i någons närvaro
[_] kastat din telefon i vattnet
[x] varit så full att du inte kunnat gå (sånt som händer. viva tequila!)
[x] blivit kysst av någon som du aldrig trodde skulle kyssa dig
[x] har ett smeknamn
[x] somnat på golvet
[x] vaknat och inte vetat vart du är
[x] slängt glas/porslin i väggen (oerhört skön känsla vid ilska.)
[/ ] är höjdrädd
[x] hostat blod
[x] kan spela något instrument (piano, flöjt. imponerande, visst?)
[_] är det enda barnet i familjen
[x] gillar att lösa korsord (när det är korsord som är lösbara... haha...)
[_] hatat dina föräldrar (jag gillar mina föräldrar.)
[x] älskat någon som inte vet om det (jag var en mycket blyg flicka som liten.)
[_] tvivlat på din sexuella läggning
[x] varit kär i någon av dina barndomsidoler
[x] ramlat och skrikit av smärta
[_] har grön som favoritfärg
[_] köper hellre kläder på det motsatta könets klädavdelning (vågar knappt titta!:))
[/ ] är vidskeplig
[_] någon gång tvivlat på din existens
[/ ] är ytlig
[x] fått en kallsup
[x] skulle inte klara dig en vecka utan din mobiltelefon
[x] kan prata ett annat språk än ditt modersmål (engelska, spanska och tyska. någorlunda.)




Kommentarer
Postat av: Fialicious

Haha äscha... min blogg dog nog faktiskt bara en liten stund. Den återkommer när den vilat upp sig lite ;)
Ganska skoj att läsa andras såna där listor trots att jag egentligen inte gillar att posta mina egna såna där överallt. Bra tidsföärdriv om inte annat! Har ju några såna där på datorn som kan vara bra att ha vid tillfälle ;p

Postat av: Karolina

Haha. Visst är det roande?! :)

2006-06-23 @ 12:21:14
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback