Kvällsblogg & jag vill...

Okej. Jag vet att blogga på en fredagskväll inte är det mest intressanta man kan göra. Men ändå. Jag har absolut ingenting att göra. Älsko är en tvspelsNÖRD. Suck. Och jag är så mätt att tar jag ett andetag till så kommer min mage vända sig utochin. Det känns i alla fall så.

Jag vill gå och lägga mig. För jag är trött. Jag vill vara uppe. För jag älskar när solen skiner. Jag vill flytta härfrån. Till min egen lägenhet, där JAG (Och älsko ;)) bestämmer. Jag vill veta hur min framtid kommer bli. För att veta nada (spanskan kommer! haha!) drives me crazy. Jag vill ha en cykel. För jag gillar att cykla (om det inte gäller trottoarkanter och rullgrus... fortsättning följer...). Jag vill ha någon annans hjärna.

Ja, helst av allt vill jag nog slippa mig själv för ett tag.
Går det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback