Jobb med fika & dyra jordgubbar

Tröttheten verkar inte vilja släppa idag. Den hänger sig kvar som en hungrig blodigel. Illa, illa. Men jobbet idag var fantastiskt stimulerande. Fika. Mmmm! ;) Och det var roligt att jobba med M. Precis som förväntat. Och ett gäng med hårda motorcyklistsspanjorer livar lätt upp din vardag. Och din spanska. Haha! Och fortune-cookies från café N gör dig lycklig. Va?! Och jordgubbar för 15 kronor - det är det verkligen inte värt! Jag blev så sugen att jag köpte en liter för 20. Knaaas.

Men nu ska jag bannemig vila upp mig. Och älsko han har sannerligen fått ett nytt jobb. Trollhättan nästa? Det är långt. Och stort. Skrämmande. Tacka vet jag Vårgårda. Inskränkt - javisst! ;)

Ikväll ska det grillas. Och sedan ätas. Tjock, tjockare, tjockast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback