Igår, idag & lycklig vinnare

Kvällen igår blev så bra en kunde bli. God dricka. Och framför allt gott sällskap. Förstår inte varför man inte tar sig ut oftare. Fast då kanske man skulle tröttna på alltet. Var det det jag gjorde ett tag? Frågor utan svar blir man aldrig vis av! :) Ikväll blir det dock lugnt. Kanske hämta syster i natten. Annars no plans. Vara bakis ett tag till.

Varit inne i staden en stund på förmiddagen oxå. Ville inte missa
Sportlifes uppträdande. Höstens nyhet - Body Jam, demonstrerades. Coolt. Jag kanske rent av sätter upp mig på en plats när det drar igång. Kanske.
Sen ringde Chefen och frågade om jag inte rent av hade lust att jobba hela sommaren istället för halva. Jag tackade ja. Och jag är en toppentjej som alltid ställer upp och hon hör såå mycket bra om mig av den ordinarie personalen. Fjäsket var nog för att jag inte skulle ändra mig! ;) Kruxet är bara att smarta jag är numera dubbelbokad under vecka 32. Lösning? Hör av dig.
Därefter tog vi Ströget, kollade folk och diverse stånd. Hittade inget av intresse. Förutom jordgubbar. Karolina <3 Jordgubbar = Sant! Dem förtärde vi på Torget samtdigt som vi bevittnade Hälsostudions världsomfattande uppvisning. Den var bra. I slutet delade de ut påsar med t-shirt + gratis träningsvecka. Gissa vem som blev utvald? Jag brukar aldrig bli utvald. Lycka! ;)

Vilket lååångt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback