Godmorgon Sverige!

Varit uppe en bra stund nu. Men det omtalade gruset i ögonen tycks klänga sig fast som en blodigel. Jobbigt. Blev i alla fall lika glad som vanligt när jag kikade ut genom fönstret och fick se att solen sken. Idag igen. Det är sann lycka. Jag älskar sol!!!!! :) Och jag älskar Tankar från sängkanten! ;)

Vad som händer idag har jag ingen aning om. Eller jo, 11-årskalas 14:00. Jippie. Eller något i den stilen. Kan väl vara skönt att komma bort, komma ut en stund. I och för sig.

Och jag vill flytta. Vilket börjar gå upp för mig att det förmodligen aldrig kommer slå in. För älsko hinner sätta sprätt på sin lön innan den ens trillat in på kontot. Och de 7000 jag kommer få från CSN är inte mycket att skylta med. Jag hatar pengar. I alla fall att vara fattig.
Och hungrig är jag oxå. Har bestämt mig, en gång för alla, för att nu är det skärpning som gäller. Eller så får jag sluta träna. Muskler väger mer än fett, visst. Men det är siffrorna som räknas. Jag ska mäta mig sen. Så får vi se. För de X antal kilon som visar plus sen jag började träna... De ger mig ångest. Gravångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback