Glädje, planering & njutning

Visst är det väl roligt när man kan glädja folk. Jag brukade dagligen glädja  de Njursjukas Riksförbund (njr) genom att besöka deras websida. (Sen besökte jag NRJ och gjorde dem glada.) Men nu verkar den vara försvunnen. Det kanske blev för dyrt att betala domänen för endast en besökare om dagen... Haha...

Jag är hungrig. Det blir så när man inte äter på typ 14 timmar. Jag sov inte riktigt så länge. Så att ni vet. Idag väntar luggklippning 13:30 och syster#3 piercing 16:00, Tribe, Göteborg. Inte varit i Gbg på EVIGHETER! Längtar. MMM! Fått lön idag oxå. Har stor lust att spendera. Men sommartid är det mycket som ska göras. Som kostar multum. Som allt annat. Men man kan ju passa på att njuta så länge de finns där, pengarna. Och likadant lär det ju bli nästa månad. Är det såhär det är att ha ett jobb?! Härligt! :)

Och älsko har fått punktering. Suck!

Kommentarer
Postat av: Fialicious

Weeeeu hejja löningen för fan! :D
Klart du ska spendera i alla fall liiiiite pengar :p

Postat av: Karolina

Haha. Jo, lite spendering blev det allt. Älska!

2006-06-27 @ 21:33:55
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback