Födelsedag, boende & framtiden

Idag fyller Syster#2 15. Grattis, grattis! Nu blir det väl till att åka moped 24/7. För hennes del, alltså. Fuck,  vad jag saknar den tiden. Nothin' could stop us back then. Vi mot världen. Moppegäng.

Sitter och lyssnar
P3. Folk ringer in och berättar sina sjukaste bo-historier. Hur skulle det vara att leva två år i 7 +? Med råttor/kackerlackor/spindlar ilandes överallt? Jag skulle decka ihop. Efter ett dygn. Ja, jag är nog lite klen. Bekväm. Heja mig.

Vill ha besked från la escuela. Las escuelas, kanske till och med. Vad gör jag annars till hösten? Fast där jag är? Nej, vet du vad. Jag håller tummarna. Tills de blir alldeles vita. Och det är ju ett tag kvar, så atte... Aj. Fast är det vad jag egentligen vill? Passar det mig? Blir jag någonting? Finns det någonstans man kan skicka alla jobbiga frågor som man vill ha svar på? Maila adressen.
Jag vill bli krönikör. Som Marian. Idol-varning. Jag vill skriva för att underhålla. Få betalt för att skriva :) Det skulle passa mig. Skriva på beställning. Ja, det skulle nog fungera. Men vart vänder man sig då? Desperatbrevbombar Expressen? Maila förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback