Dagen idag

Hittills varit en mycket händelserik och lyckad dag. Jag gör en lista. Med kommentarer.

1. Steg upp när JAG bestämde att jag skulle stiga upp. Skrållan tjurar och undrar vad vi ska upp och göra prick klockan tio när hon vill ha sovmorgon till tio över. Haha! Fick hon. Jag är bossen.

2. Åt frukost. Rostade Rasken med enbart smör. Vanilj yoghurt. (Valio?)

3. Hämtade Posten med paket från
Adlibris. Så nu sätter vi igång att lära Skrållan hämta tidningen och andra mycket användbvara trick medans jag varvar med Marian Keyes läsning. Njutning!

4. Fick på mig träningskläder och åkte och tränade. Torsdag = 30 min aero, 30 min core. Ni vet. Var otroligt jobbigt i värmen. Men kände mig mer motiverad än vanligt. Duschade där efter träningen.

5. Tog promenad från Sportlife till Blomsterlandet. En väldigt lång promenad i flippisar mätt. Men det gick bra. Känner mig stolt över mig själv. Mötte mor och syster som hade varit på Maxi och handlat. Studsmatta, Skrållan-pool och JORDGUBBAR!!!!

6. Hämtade de nyklippta hundarna i Horla, som mor och syster lämnat in i morse. De är fantastikt söta. Gör ett före och efter reportage sen. Eller kanske bara efter. Vi får se :)

Nu ska jag ut i solen och slappa. Jag älskar sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback