Dagen D, fotboll & en speciell hälsning.

Börjar närma mig 500 enskilda besökare. Och det vill jag lova, att det, mina vänner, är stort! Blir lika glad varje dag jag kollar in sidgrafsmätaren och ser tal över 20. Tänk er - 20 människor som roas/oroas av hur jag har det. Fast nu spar jag spå hyllningarna till Dagen D.

Förövrigt sitter jag här och formligen stinker vitlök, som aldrig förr. Vitlök är gott. Åtminstone för den som äter. Haha. Tur att älsko ätit samma mat som jag idag. Och till kvällsmat blev det världens smarrigaste fruktsallad. Hur nyttigt och gott som helst. Kvällsmatsfavorit. Även om kokos inte är jättenyttigt så är det jättegott att strö på en matsked. Varannan gång. Såklart.

Snart väntar fotboll. Dessvärre är jag inget megafan. Ska titta på Storm of the century istället. Och om jag hinner somna innan matchen är över så håller jag tummarna i sömnen. Jag lovar. Och dessutom (jag vet att detta kommer ses som en väldigt dålig anledning) ska jag upp tidigt imorgon. Klockan 08.00 ska jag befinna mig på jobbet för semesterintroduktion. Och mina trogna läsare vet exakt hur pigg jag är på att gå upp tidigt. Haha.

Älsko hälsar. Han är helfascinerad. Söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback