Bloggtips, utanför & erkännanden

Jag läser massor av bloggar. Men på senare dar så känner jag att det är väldigt få som tillför något. Som inspirerar mig. Roar mig. Får mig att vilja fortsätta klicka in på deras sida. (till er som gör det - keep up the good work! ;)) Vad jag egentligen vill ha sagt är att jag skulle vilja ha lite tips om läsvärda bloggar.

Alingsås tycks fortfarande inte tillhöra SolSverige. Syster#3 är i Smögen och solen skiner för allt vad den är värd. Verkar det som. Avundsjuk. Blir man. Jag vill oxå ha sol. Jag vill bada. Bli brun. Grilla i solnedgången. Dricka kalla cider. Med höghaltig alkoholhalt. För jag är snart vuxen nu. (Sedan fortsatte jag att skriva andra fjortis-påståenden. Men jag kom inte på nått sätt att avsluta.)

Har blivit dålig på att träna. Jag kan verkligen inte hjälpa det. Träningssalens temperatur brukar aldrig ligga under 50 grader. Och i sådan temperaturer förvandlas min kropp till bly. Den blir väldigt otymplig. Jag får komma igen efter sommaren. För visst finns det andra sätt att motionera på. Visst?

Vi har köpt en Halti (nosgrimma) till Lillan. Hon är väldigt frustrerad. Men oxå väldigt stark. Så det är för hennes eget bästa. Hon vänjer sig snart. Även om jag känner mig jätteelak! För det ska ni veta. Och nu verkar det halvtomhalvt bestämt att den 10 juli beger vi oss iväg mot Dalarna. Jag, älsko och Skrållis. Då ska jag fota massor! Vill ha ett nytt minneskort. Skänka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback