Värme, slappa & kladdkakan

Idag är det varmt. För varmt. Äckligt varmt. Jo, det går faktiskt det med. Solen har jag knappt sett till på hela dagen. Men den sänder väl sitt budskap genom alla de tusen åskmoln som pryder himlen. Jag bara väntar på regnet. Inte för att jag vill. Men det gäller att vara realistisk.

Nu är det värsta över i jobb väg. For now. Så att säga. Idag ska jag enbart slappa. Kanske vara naken. Vi får se. Älsko ska på kalas. Men jag känner att nej, nu får det vara stopp. Och på kalas kan man inte vara naken. Om det inte är ett fyllekalas. Detta är inget fyllekalas. Jag lovar.

Fredagsflörten på
P3. Inget går upp mot fredagsflörten i P3. I eller på - välj du. Idag var en fråga om man var en efterrätt vilken skulle man vara då? Jag hade sagt kladdkaka - hård på utsidan och mjuk inuti. ;)
Han valde trean. Jag missade henne. Synd.

Nu ska jag duscha. Å vad det ska bli SKÖNT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback