Värme, besök & möte

Idag är det varmt. Kladd och svett varmt. Om jag får välja (Jag vill absolut inte stöta mig med dig, Vädret. Om det är det här eller pissregn så vänligen stanna kvar.) Så är det aningen för varmt. För att göra någonting. Får man tillbringa dagen på beachen och bli stekt är det väl ok. :)

Varit på besök i Vårgårda. Hälsat på svärmor. :) Och Nellie, älskade lilla Nellie. Hon är Skrållans allra bästaste vän. Även om hon är kortklippt. De är så söta ihop. Sedan tränade vi med klickern. Det är jobbigt när skrället blir så blockerat att inte ens köttbullar är gott. Men det är möte med E på tisdag. Det frågar vi då.

Vi funderar starkt på att åka och bada. Årets första dopp. Det är bättre sent än aldrig. Fast nu ska jag fixa ännu en ny layout. Men ni gillar väl det blåa?!

Kommentarer
Postat av: Hanna "Hans"

Puhh, det är verkligen varmt! Men man ska inte klaga som sagt =) Vad fin layout du har fixat på bloggen, duktigt1 :)

Postat av: Karolina

Nej, man kan ju faktiskt hålla sig inomhus. Och man tackar. Jag är rätt nöjd själv faktiskt! ;)

2006-07-01 @ 19:38:19
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback