The day after...

Eller today, kanske. Jag vet inte.
Fast jag vet, jag vet, jag vet att jag lovade att komma med bilder idag. Men all min ork stannade kvar i underbara Smögen. Underbara sol, underbara hav, underbara klippor. Och inte minst underbara älsko.
Har ändå fått ganska mycket gjort idag, trots nollork.

Pumpat N på så mycket info om högskolan som går att få, tror jag. Börjar kännas ganska ok nu. Känner att jag kan andas. Någorlunda. Ingen panikångest. Känns bra. Och ansökt om studimedel har jag, betalt kåravgift. Gud, vad jag är duktig. Here I come.

Kändes skönt att träffa Skrållan. Hon har saknat oss, minst lika mycket som vi saknat henne. Gullhund.
Tro mig, I'll be back. Nu behöver jag sannerligen VILA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback