Svett, blod & tårar... Eller?

Nu är det varmt. Verkligen varmt. Jag som alltid trott att uttycket med rinnande svett mest varit ett påhitt. Jag har levt i en skyddad värld. Som ett litet rådjur. Och nu har jag blivit utskickad i den stora världen. Svettens värld.

Befinner mig mitt i helvetesjobbveckan. Än så långe har jag inte märkt av det något nämnvärt. Lägg märke till än så länge. För jag vet att det kommer kännas. Framåt början på nästa vecka. Jag vet det. Jag är medveten om det. Och mina sandaler kommer förmodligen lukta ännu värre än nu. Även detta är ett som nästan är säkert.

Nu ska jag bege mig in till stora Staden för att träna min hund tillsammans med den blivande hundpsykologen E. Jag skulle vilja säga trevligt, men förmodligen inte...

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback