Sol, bad & bikinimärken

Trots att jag igår förutsatte att solen skulle skina idag, så gör den det. Vad härligt. Och förlåt att jag tog dig för given. Solvännen, min! Hahah.

Igår var en mycket trevlig dag. Den tillbringades på stranden med B, bröderna S och ena brodern S tjej. Blev det rätt nu? Jag tror det. Så igår blev årets första dopp. Det är bättre sent än aldrig! :) Och när jag kom hem upptäckte jag (till min stora förvåning) att solen lämnat märken efter min bikini. Det funkar även här i Sverige alltså? Otroligt! :P

Idag börjar helvetesjobbveckan. Det känns i alla fall så. Jobbar varje dag tills nästa måndag. Med undantag för lördag. SUCK! Och jag som inte är det minsta van. Kommer bli helt slut. Kommer vara den grinigaste människan på jorden. Tro mig.

Men klockan är inte fyra ännu! Sol, sol, underbara sol! ;)

Kommentarer
Postat av: Fialicious

Helt underbart väder! Men idag har det varit nästan jobbigt varmt, phew!

Postat av: Karolina

Jobbigt varmt - om man måste göra något. Härligt varmt - om man får ligga och bada och sola ;)

2006-07-04 @ 15:09:53
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback