Semesterrapport 2

Godmorgon!
Idag vet jag inte vad jag har för skäl, att svepa undan semester-blogg-förbudet med. Kanske att jag inte sover bra borta och därför vaknar timmar före älskling. Eller att jag saknar er, tänker på ERAN hälsa. Inget skäl är nog gott nog. I'm sorry.

Nu har solen äntligen bestämt sig för att titta fram, i alla fall. (Peppar, peppar...) Så idag blir det beachen. Så härligt! Vi jobbar på pepparkaksbrännan. Som på älsko igår mer liknade något kräfliknande. Fast det vägrar han erkänna - ha! Saknar min Skrållis. Sjukt hur man kan sakna någon som är så jobbig. Eller är det verkligen så farligt? Hon kan ju vara så söt. Saknad förvränger din hjärna! ;)

Nu ska jag handla bröd, sen ska jag gå tillbaka till the cabin och hoppa på älsko. Nöje.
Vi hörs imorgon. Och då kommer semesterns alla bilder. Förhoppningsvis.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback