Semester-rapport

Jag vet att det typ råder blogg-förbud när man är på semester. Typ. Men ärligt, det har varit mulet hela dagen och det där med tv är inte min grej. Så jag begav mig ner till receptionen där man får STÅ i ett rum på en halv meter, gånger en halv meter och knappa på ett tangentbord som retar gallfeber på dina trumhinnor. Så desperat är jag. Och då är det allvarligt.

Har besökt Smögen-bryggan idag. Det var skoj. Åt baguette med Smögenröra/kräftor i vitlök. Den satte sina spår. GOTT! Älsko köpte världens ballaste t-shirt. Coca-cola tryck med texten cock. Haha. Sann humor. Och redan igår fick Skrållis ta sin arma packning och bege sig hemåt. Semester liv är verkligen ingenting för henne. Eller kanske, egentligen. Det är mest de andra semester-deltagarna som inte är hennes grej. But we're workin' on it. Så kanske next year.

Snart ska vi påbörja våran äventyrsgolfsturnering (långt ord!). Bäst av tre. Jag satsar stort. Och kommer förmodligen förlora stort. Det är något med män/pojkar och golf. De tycks liksom alltid... träffa hålet... Ingen undermening.

Tiden tickar. SO LONG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback