Ny människa & sommarmusik

Känner mig som en helt ny människa. Otroligt vuxen och en helmassa mognare. Som på alla födelsedagar, naturligtvis. Or not. Känns sjukt att jag nu kan handla på Gröna-skylten-affären, närsomhelst, för resten av mitt liv, alldeles själv. Ball. ;)

Idag har jag en himla massa att göra. Ska äntligen få se nya Pirates. Grilla och fira födelsedag hos familjen Andersson/Jonsson. Åka någonstans och klickerträna min lilla. Var evigheter sen sist. I'm sorry, men tiden har liksom inte funnits där... Boka
spa. Det här kommer ni få höra. Tro mig. Hahah!

Dagens hetaste låt: Velvet - Hey.
Sommarmusik. I allra högsta grad.

Kommentarer
Postat av: hej!

Hola! Läget? Jag har pratat med Jessica idag och hon berättade att du kommer och läsa SpanieN Latinamerika programmet i Skövde o det ska jag med. Jag var lite nyfiken på vem du var,för trodde ej att det skulle vart ¨nån mer som kommer o läsa samma program i skövde...men jag vet vem du är o du har sätt mig på sundler så du vet oxå vem jag är...jag heter Mina inte Susanna, och jag läste Sp med David Rajkovics syster Hanna. Har du tackat ja till skövde? AJA vi hörs la väl! Ha det så bra! Mina

2006-07-21 @ 15:01:12
Postat av: Karolina

Ball! Nej chansen att komma i samma klass som någon från Vårgårda är inte särskilt stor! Jag har tackat ja, har du? Ja, vi lär väl ses då! Ha det kalas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback