Liv - no, no

Att jag inte bloggar betyder inte att jag har ett liv. Att jag njuter av solen. Semestrar, har det bra. No, no. Det betyder att jag jobbar. Working nine to five. Fast mer. Och tidigare. Imorgon jobbar jag mellan 12 och 21. Hela dagen försvinner. Men visst, man kan gå ut efteråt. Men vart ska jag gå? Och dessutom jobbar jag söndag oxå. Fuckin' delad. Ännu en dag, käpp rätt. 7 - 12 OCH 16:30 - 21. De två jobbigaste. Jag ska fan inte bli gammal. Så slipper folk. Inte det att jag inte trivs. Jag är bara trött. Och svettig.

Har blivit antagen till Skövde OCH Göteborg. Vad händer nu då? Fan, fan, fan.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad ska du läsa till? *nyfiken*
Vilken avdelning är du på förresten? Har några kompisar som jobbar på Kullings.. ni kanske jobbar ihop? Vem vet:-)
Snart tillbaka till jobbet... går också delad idag *suckar* Ha det!

Postat av: Karolina

Ska läsa Spanien-Latinamerika prog. i Skövde. Avancerade grejer! ;)
Jag jobbar på Enen. Och dina vänner?

2006-07-15 @ 17:07:59
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback