Grubbel

Jag vet att man inte ska ropa hej innan man kommit över ån, eller hur det nu är, och allt det där. Men jag är en människa som verkligen inte är bra på att hålla mig. Krångligt blev det, krångligt är det. Lägenheten var fullkomligt underbar. Och för tillfället verkar det som om vi har den i en liten ask. Men det känns för bra för att vara sant. Så som jag har längtat. Borde det inte kännas bara bra? Jag tror jag vet vilket det största oros molnet är. Ett problem som borde kunna lösas med tid. Hoppas. Jag vill att allt ska bli bra. Det är f*n min tur att ha det bra nu. Så det så!

Önskelista:
1. Att nya lägenheten är som gjord för oss. Att vi kommer klara av det ekonomiskt. Och att hundjäveln helt enkelt anpassar sig.
2. Att skolan passar mig som handen i handsken. Att det inte är för svårt. Att det finns någon som vill prata med mig. (Eller någon som jag vill prata med? Kräsen.)
3. Att Sverige övergår till tropiskt klimat och aldrig mer skådar snö. Fast löven får gärna falla av. Sådär höstigt mysigt. Men skippa vintern. Och kyla. Snälla Skapare.

Nu ska jag krypa ner hos Älsko. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Emma

kan du inte berätta mer om lägenheten! jag är nyfiken!

Postat av: Karolina

EMMA: Har varit där och tagit bilder nu! Coming up...

2006-08-01 @ 20:26:57
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback