tjat

Jag ska designa om bloggen. Haha, jag vet - ni har hört den förut. Förmodligen kommer resultatet bli lite halvdant. Men kom igen. Det fixar ni att se på. ;)

Fått godkänt på ytterligare tenta och delkurser nu. Har 15 hela poäng av Spanska A1. Jag som var orolig för mina 15 till CSN. Hade inte behövt läsa 5 extra glidar-poäng i början av terminen nu ens jue. Haha. Och jag vet inte om det känns sådär jättelockande att göra om Spanskamerikakunskap-tentan som jag just missat. En tenta på 20 (motsvarande 200 svenska) poäng. Om hur Columbus tog över Sydamerika och hur arga indianerna blev. Jag har ju faktiskt packat ner boken i en låda... Haha...  Vi får se om jag packar upp den. Förmodligen inte. Haha. Jag är såå lat.

Take me home top the Paradise City where the grass is green and the girls are pretty... Yeay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback