Tålamod & förlovning

Ja, jag måste erkänna att jag satt i säkert femton minuter och pillade med layouten innan jag tänkte att; det är säkert något fel. Så jag gav upp. Men lite snyggare blev det väl med svart bakgrund istället för den där gräsligt fula randiga... Haha...

Hade tänkt maila
Linda Skugge och tala om hur mycket jag gillar hennes bok. Men jag hittar inte mailen någonstans. Det tog ungefär fem minuter att ge upp den gången. Tålamod är inte min starka sida. I alla fall inte när det gäller tekniskt berörda saker som inte fungerar som jag vill. Jag tror inte att det är meningen att man ska skratta åt sakerna i Saker under huden. Men jag måste erkänna att jag gör det ändå. Ordvalet får mig att skratta. Jag kan faktiskt inte hjälpa det. Jag önskar att den var längre. Det skulle jag skrivit i mitt mail. Om jag hade hittat adressen. Sådetså.

Idag väntar Jul på Liseberg. Förlovning = 1 år. Tiden går fort när man har roligt. Som man brukar säga. Det har vart ett ganska roligt år. Måste jag erkänna. Nu måste jag duscha. Mitt hår liknar en smörfabrik. Som vanligt. För jag är för lat för att tvätta det så ofta som behövs. Jag är en sjuk människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback