Skitförkylning

Jag blir så trött. Så trött på att vara.. jag. Är sjuk. Igen. Tydligen. Vaknade upp med en feberliknande känsla i hela kroppen. Näsa tät som Tingsatdstunneln. Vilket betyder att jag måste andas genom munnen. Det känns som jag inte druckit något på fjorton dar. Och läpparna är härligt sönderrivna.

Jag vill inte att det ska vara nyår idag. Jag orkar inte ta på mig min fantastiskt fina klänning. Göra iordning håret. Kleta mascara i hela ansiktet. Jag vill inte behöva gå upp ur sängen. Och jag vill absolut inte gå på en skitrolig fest, supa sönder och vara trevlig. För jag har träningsvärk. Oxå.

Men man får inte alltid som man vill.
Jag är ju tröstig i alla fall. Bra början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback