Nytt hopp & alldeles för mkt tid

Okej. And I'm back. Idag igen. Visst är det väl härligt? ;)

Dagen varit ganska lugn. Sov läänge. Gick till ungdomsmot. Gick till banken (ny bil here we come!) Åkte till Alingsås och kollade bil. (S60?) Åkte hem till Becca, drack té och småpysslade inför nyår. Yeay. Och så har jag köpt mig två nya mini julstjärnor. Jag är ledsen mamma men din dog. Och jag hade ingenting med saken att göra. Jag lovar.

En strimma nytt hopp om Översättar-drömmen har tänts. Gbg har fräschat till sin ordentligt. Tufft och svåårt men totally värt det är min chansning.

Och det är jobbigt det här nu. Så sönderstressad som jag varit den senaste terminen tyckte jag att det skulle bli sååå skönt att bara få chilla, göra ingenting. Men det har gått typ 4 dagar och det går mig redan på nerverna. Jag vet inte vad jag ska göra av all min tid. Och det finns ingen hemma som kan umgås med mig. Jag behöver varva ner, verkligen varva ner. Men jag får så dåligt samvete om jag sätter mig framför datorn eller tv:n. Sjukt. Så jag tvättar och städar. Flera gånger om dagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback